poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Tort Poduszka Chrzciny

  
 



 Cześć kochani !
Do przygotowania tortu użyłam akcesoriów firmy Tescoma.
Muszę przyznać, że bardzo dobrze mi się nimi pracowało. Sylikonowe foremki do literek są bardzo dużym ułatwieniem, lepiej się na nich pracuje niż na wykrawaczach plastikowych. 
Lukier odchodzi od foremki bardzo łatwo, a w dodatku literka ma ładny kształt. 
Jeśli chodzi o asesoria do zdobienia ( nożyki, radełka itp. ) to tez jestem bardzo zadowolona. 
Zakup takiego kompletu bardzo się opłaca, ponieważ za nie dużą cenę mamy aż 6 różnych końcówek, które są bardzo przydatne ;) Do ozdobienia tego tortu użyłam 4 z 6 końcówek. Moim zdaniem wykorzystałam prezent na maksa.
Akcesoria, których użyłam do zrobienia tego tortu znajdziecie na stronie :






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz